Відділ маркетингу та корпоративних комунікацій
Рік заснування – 2013
61165, м. Харків, пр-т Науки, 9-А
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, Науково-бібліотечний корпус, ауд.128, 129
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, Науково-бібліотечний корпус, ауд.128, 129
Тел. +38 (057) 702-09-96
E-mail: depnews@hneu.edu.ua
Керівник відділу – Афанасьєва Олена Миколаївна.
Метою відділу маркетингу та корпоративних комунікацій є побудова зовнішніх та внутрішніх корпоративних комунікацій для ефективної презентації університету на ринку освітніх та наукових послуг.
Основні напрямки діяльності:
- Побудова зовнішніх комунікацій – із ЗМІ, офіційними органами влади (public affairs), освітянською та науковою спільнотою, абітурієнтами та їх батьками, підприємствами (офіційні та неофіційні контакти).
- Побудова внутрішніх комунікацій – між підрозділами ХНЕУ ім. С. Кузнеця.
- Організація та проведення соціально-психологічних та маркетингових досліджень ринку освітніх та наукових послуг.
- Планування та реалізація рекламних та PR-кампаній університету.
- Наповнення офіційного сайту.
- Створення, зберігання еталону brand-book та контроль за його дотриманням.
- Випуск (контроль за випуском) у світ усіх рекламних та PR-продуктів університету (візування).
- Побудова корпоративної культури, підтримка певних її традицій та трансформація у разі необхідності.
- Планування фінансових витрат на рекламні та PR-кампанії, контроль за їх використанням.
- Ведення документообігу з контрагентами - підрядниками рекламних, PR-кампаній та заходів.
Рекомендації з написання новин та анонсів для розміщення на офіційному сайті ХНЕУ ім. С. Кузнеця у приєднаному файлі.