 |
ПАНЧУК АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри економіки підприємства та організації бізнесу
Автор більше 25 наукових та навчально-методичних робіт, у тому числі монографії «Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю».
Має сертифікати міжнародної освітньої платформи Coursera
- Пенсильванського університету Wharton з курсу «Основи маркетингу»;
- Університету Меріленд з курсу «Розробка інноваційних ідей для нових компаній: перший крок у підприємництві»;
- Вищої школи економіки (Національного дослідницького університету) «Розуміння російської економіки. Проблеми трансформацій»
Business English Certificate
Сертифікат MIND–тренінгу лідерів освіти
Свідоцтво про підвищення кваліфікації «Технології роботи з аудиторією»
Має досвід викладання навчальних дисциплін у FAU (Університет Фрідріха-Александра) м. Ерланген Нюрнберг, Німеччина
Наукові дослідження за напрямками: стратегічне управління; маркетинговий менеджмент; економіка інноваційної діяльності. |