Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Ведення ділових переговорів

        Пререквізити (базові знання, необхідні для успішного опанування компетентностями):
        Базові знання з маркетингу, менеджменту, психології.
        Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги):
        Навчальна дисципліна «Ведення ділових переговорів» буде корисна  майбутнім маркетологам, менеджерам, економістам, всім, хто збирається займатися підприємництвом, та мати власний бізнес.
        У сучасному суспільстві спостерігається тенденція переміщення акцентів економічної діяльності. Суперницьким відносинам протиставляється взаємодія. Як наслідок стають затребуваними навички ведення ділових переговорів, вміння не тільки знаходити компроміс з партнерами, конкурентами, але й забезпечувати профілактику збереження репутації професійного керівника. Розвиток ринкових відносин припускає удосконалення концепції управління, і перш за все, пошук способів управління змінами. Успішне управління у підприємницькій діяльності можливе тільки при підготовці альтернативних сценаріїв ведення ділових переговорів, що, як наслідок, робить конкурентоспроможним підприємство і формує його позитивний імідж.
        Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
  • формувати здатність аргументувати пропозиції;
  • використовувати маніпулятивні тактики та протидіяти їм;
  • брати відповідальність за власні та командні рішення;
  • відстоювати власні позиції;
  • використовувати різні підходи ведення ділових переговорів;
  • розв’язувати складні задачі та проблеми в умовах неповної інформації.
        Мета та основні задачі дисципліни:
        Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей щодо ведення ділових переговорів та прийняття рішення в непередбачуваних ситуаціях, адаптування до змін у процесі управління підприємницькою діяльністю.
        Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
  • засвоєння основних принципів оцінювання професійного та психологічного характерів учасників переговорів;
  • прийняття рішень, які задовольняють усіх учасників переговорів для створення позитивного іміджу підприємства.
        Компетентність, що забезпечує:
        Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатність пропонувати сценарії ведення ділових переговорів з урахуванням професійного і психологічного характеру їх учасників і досягати успішної діяльності.
        Трудомісткість:
        5 кредитів, 150 годин, залік.