ВІЛЬНИЙ МАЙНОР Етика, нейропсихологія та навички ділового спілкування
Етика, нейропсихологія та навички ділового спілкування\
Ethics, neuropsychology and Skills of Business Communications
Пререквізити\ Prerequisites |
Базові знання з економічної теорії, психології, філософії\ Basic knowledge of economics, psychology, philosophy |
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги) \ A brief summary of the academic discipline |
Вміння досягати успіху в умовах міжнародної інтеграції та глобалізації процесів інформаційної та електронної економіки залежить від знань та навичок ділового спілкування заснованих на психології та нормах поведінки.
Наукові відкриття в сфері нейропсихології дозволяють зробити висновок, що поведінка людини та її реакції в процесі спілкування є закономірними та такими, що можуть бути передбаченими. Тому знання в сфері нейропсихології та етики ділового спілкування є важливими та необхідними для отримання позитивного результату в процесі будь-якого спілкування.
The ability to succeed in the context of international integration and globalization of information and e-economy processes depends on the knowledge and skills of business communication based on psychology and behavior.
Scientific discoveries in the field of neuropsychology make it possible to conclude that human behavior and its reactions in the course of communication are regular and predictable. Therefore, knowledge in the field of neuropsychology and the ethics of business communication is important and necessary to obtain a positive result in the process of any communication.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту / After successful studying the academic discipline a student will obtain skills of:
|
Мета та основні задачі дисципліни \The goal and the main tasks of the academic discipline |
Мета – оволодіти знаннями та практичними навичками в сфері ділової комунікації між партнерами та ведення ділових переговорів з ними для укладання взаємовигідних угод. Завдання ‑ засвоєння узагальнених теорій та практиці етики, нейропсихології та ділового спілкування і закріплення їх на практичних заняттях; формування навичок у прийнятті рішень стосовно етичного міжособистісного спілкування з врахування нейропсихологічних особливостей учасників процесу комунікації. The purpose is to acquire knowledge and practical skills in the field of business communication between partners and to conduct business negotiations with them for the conclusion of mutually beneficial agreements. Tasks are mastering the general theories and practices of ethics, neuropsychology and business communication and their consolidation in practical classes; formation of decision-making skills regarding ethical interpersonal communication taking into account neuropsychological characteristics of participants of the communication process |
Компетентність, що забезпечує \The competence provided |
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатностей щодо ефективного спілкування в сфері бізнес комунікацій The study of the discipline provides the formation of the ability of professionals to communicate effectively in the field of business communications |
Трудомісткість \Intensiveness (hours) |
5 кредитів, 64 аудиторних години, 1 залік, 2 форми поточного контролю. 5 credits, 64 class hours, 1 final test, 2 forms of current control |