Як зробити курсову загальноукраїнським проєктом. Лайфхак фотоконкурсу «Monochrome»
Христина Худешенко й Юлія Кріштапович — студентки кафедри управління соціальними комунікаціями ХНЕУ ім. Семена Кузнеця — в рамках курсового проєкту ініціювали проведення фотоконкурсу «Monochrome». Правила участі попросили розмістити на телеграм-каналі, а звідти звістка поширилася Мережею.
«Найбільший був шок, коли кожен день надходило по 30-40 робіт. Ми не розуміли, як це подужати, адже нас лише двоє — потрібно відповідати на повідомлення, оформлювати все. Оце вразило мене найбільше — як дві студентки, не маючи, власне, бюджета та фінансів на рекламу, можуть зробити це», — розповіла Юлія.
Як буває з хорошими справами, масштаб одразу переріс з вузівського до загальноукраїнського. Зокрема, подалися фотографи з Києва, Рівного, Тернополя, Житомира, Одеси.
«Дуже важлива частина будь-якого конкурсу — положення. Всі правила мають бути чітко прописані. І якщо ми якусь роботу не взяли до участі, то це передбачене положенням. У відібраних роботах журі оцінювало відповідність номінації, художність та оригінальність, неймінг і технічну якість. Емоції тут зайві, за ними нічого не визначиш», — підкреслила кураторка проєкту, доцентка кафедри управління соціальними комунікаціями Ольга Зима.
У вівторок, 3 грудня, у бібліотечному корпусі відкрилася виставка фотографій і нагородили переможців.
«У мене враження найбільші були, напевне, сьогодні, тому що до цього конкурс проходив в інтернеті, ми не бачили цих людей, а сьогодні все було наживо. Я побачила, що приїхало багато людей, навіть з інших міст. Дуже багато емоцій. Я дуже рада та вдячна людям, які зрозуміли нашу ідею, відгукнулись та прийшли сьогодні», — поділилася Христина.
Скласти власні враження охочі можуть до 28 грудня, вхід на виставку вільний. Ініціаторки продовжуватимуть проєкт і вже планують проведення конкурсу наступного року.