Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Семінар «Розвиток інклюзивного освітнього середовища на основі студентоцентричного підходу»

19 грудня 2024 року Ірина Золотарьова, професорка кафедри інформаційних систем ХНЕУ ім. С. Кузнеця, членкиня національної команди експертів з реформування вищої освіти (HERE), взяла участь у Семінарі «Розвиток інклюзивного освітнього середовища на основі студентоцентричного підходу» в рамках Технічної допомоги, організованої Національним офісом Еразмус+ в Україні, Міністерством освіти і науки України та SPHERE, EACEA.

Під час семінару було презентовано доповідь «Створення цифрового інклюзивного освітнього середовища в закладі вищої освіти», з особливим акцентом на концепцію Віртуального інклюзивного кампусу (VIC), розроблену в рамках проєкту Еразмус+ AFID «Забезпечення академічної свободи та інклюзії через цифровізацію». Основні ідеї стосувались визначення підходів до створення інклюзивного освітнього контенту, побудови індивідуальних освітніх траєкторій на основі студентоцентричного підходу, вибору відповідних цифрових інструментів навчання для підтримки інклюзії.

Віртуальний інклюзивний кампус (VIC) – це концепція, яка переносить принципи інклюзивності та різноманітності з фізичних кампусів у цифровий світ, особливо в контексті онлайн-освіти та віртуальних навчальних середовищ. Його мета полягає у створенні цифрового кампусу, доступного та інклюзивного для всіх студентів, незалежно від їх фізичного місцезнаходження, соціально-економічного статусу, здібностей, етнічної приналежності, статі чи будь-якої іншої характеристики, яка може традиційно впливати на їхні освітні можливості та досвід.

Цей захід об’єднав представників ЗВО, Міністерства освіти і науки України, HEREs та студентів для обговорення стратегій, натхнених Тиранським комюніке та іншими ключовими документами Європейського простору вищої освіти.

***

On December 19, 2024, Iryna Zolotaryova, Professor at the Department of Information Systems of Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics and a member of the National Team of Higher Education Reform Experts (HERE), participated in the seminar "Development of an Inclusive Educational Environment Based on a Student-Centered Approach" as part of the Technical Assistance organized by the National Erasmus+ Office in Ukraine, the Ministry of Education and Science of Ukraine, and SPHERE, EACEA.

During the seminar, a presentation titled "Creating a Digital Inclusive Educational Environment in a Higher Education Institution" was delivered, with a special focus on the concept of the Virtual Inclusive Campus (VIC), developed within the Erasmus+ AFID project "Providing Academic Freedom and Inclusion through Digitalization." Key ideas included defining approaches to creating inclusive educational content, building individual educational trajectories based on a student-centered approach, and selecting appropriate digital tools to support inclusion.

What is VIC?

The Virtual Inclusive Campus (VIC) is a concept that brings the principles of inclusivity and diversity from physical campuses into the digital realm, especially in the context of online education and virtual learning environments. Its goal is to create a digital campus that is accessible and inclusive for all students, regardless of their physical location, socio-economic status, abilities, ethnicity, gender, or any other characteristic that may traditionally affect their educational opportunities and experiences.

This event brought together representatives of higher education institutions, the Ministry of Education and Science of Ukraine, HEREs, and students to discuss strategies inspired by the Tirana Communiqué and other key documents of the European Higher Education Area.

Архів новин