Кейс компанії Comfy визвав серйозний ажіотаж серед учасників та дуже сподобався журі!
У підсумку палких дискусій переможцями було визнано команди:
NTUDP. Запропонувала 8 ідей щодо залучення працівників до соціальної мережі WorkPlace + анкета, що допоможе визначити їх вподобання.
Lovers. Наша команда вирішила урізноманітнити вашу соціальну мережу, наповнити її життям і активністю. Ми сподіваємося замінити учасникам звичні соціальні мережі, стимулювати їх більше постити в Workplace.
SMM-solutions. Рішення кейсу від команди SMM-solutions базується на трьох принципах успішної соц-мережі: ідейності, інформативності та обміні враженнями. Ми пропонуємо конкретні, а не абстрактні приклади рішень.
Фінал відбудеться 2 квітня о 14.00 год у м. Дніпро (центральному офісі компанії) де буде проведено батл серед учасників та вручені цінні призи.
Компанія повністю покриває витрати на відрядження усім учасникам-фіналістам.
Кейс компанії AB InBev Efes
Юлія Чала (Розробка HR-боту)
Евгенія Стоєнко (Чат боту-бути!)
Юлія Гаврилюк (Розвиток електронного документообігу в компанії).
Фінал відбудеться в офісі компанії 27 березня об 15.30 год.
Кейс компанії TAP MEDIA подовжено до 18 квітня. Запрошуємо взяти участь! «B2B Growth strategy development by defining marketing portrait of potential client»
Реєстрація:
https://casers.org/cases/b2b-growth-strategy-development-by-defining-marketing-portrait-of-potential-client