Лабораторія кар’єри запрошує на майстер-класи під час Днів кар’єри
Тема: Антилегалізаційне законодавство: нові вимоги за міжнародними стандартами
Час: 9 лютого, 14:00
Спікер: Наталія Внукова, доктор економічних наук, професор кафедри банківської справи і фінансових послуг ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Майстер-клас щодо змін, які відбулись у антилегалізаційному законодавстві України 2019 року і запроваджені 2020 року із застосування ризик-орієнтованого підходу в системі фінансового моніторингу.
- Нові вимоги до визначених нефінансових установах та професіях (ВНУП) за 22 та 23 міжнародним стандартом.
- Зміни у Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» щодо запровадження ризик-орієнтованого підходу
- Облік публічних осіб
- Здійснення належної перевірки клієнтів
- Зміни у виявленні та звітуванні про порогові та підозрілі фінансові операції
- Цільові фінансові санкції
- Зміни у нагляді та регулюванні
- Збільшення Вашої відповідальності
- 15+ років вивчає маркетинг
- 3+ роки викладає курс «Транзитивна економіка» в Університеті Фрідріх- Александр м. Нюрнберг, Німеччина
- 5+ років консультує виконавців та приймає участь в організації заходів щодо презентацій практико-орієнтованих проектів, бізнес- планів та планів маркетингу
- має сертифікати Warton Business School, Copenhagen Business School, University of Meryland
- Власник або управляючий бізнесом
- Починаючий або досвідчений маркетолог
- Прагнете бути в тренді та розуміти як співпрацювати із споживачами
- Зацікавлені у нових знаннях та прагнете розвитку!
- Як Індустрія 4.0 вплинула на маркетинг та ритейл 2. Результати досліджень щодо:
- Зміни каналів здійснення купівлі товарів за категоріями
- Намірів купівлі за категоріями товарів
- Структури витрат українців у 2020 році
- Чинників, за якими виникає почуття невпевненості споживачів
- Ключові чинники набуття та втрати лояльності споживачів в ритейлі 4. Елементи, що формують споживчу цінність в ритейлі 5. Комплексний підхід до управління лояльністю споживачів
Інші новини
Архів новин