Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Лабораторія кар’єри запрошує на майстер-класи під час Днів кар’єри

Тема: Антилегалізаційне законодавство: нові вимоги за міжнародними стандартами Час: 9 лютого, 14:00 Спікер: Наталія Внукова, доктор економічних наук, професор кафедри банківської справи і фінансових послуг ХНЕУ ім. С. Кузнеця Майстер-клас щодо змін, які відбулись у антилегалізаційному законодавстві України 2019 року і запроваджені 2020 року із застосування ризик-орієнтованого підходу в системі фінансового моніторингу.
  • Нові вимоги до визначених нефінансових установах та професіях (ВНУП) за 22 та 23 міжнародним стандартом.
  • Зміни у Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» щодо запровадження ризик-орієнтованого підходу
  • Облік публічних осіб
  • Здійснення належної перевірки клієнтів
  • Зміни у виявленні та звітуванні про порогові та підозрілі фінансові операції
  • Цільові фінансові санкції
  • Зміни у нагляді та регулюванні
  • Збільшення Вашої відповідальності
Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39 Посилання на трансляцію: www.zoom.us/j/97930032451?pwd=OUVmak1xcFY2NTJEOXMvWU05cmdYZz09 Ідентифікатор конференції: 979 3003 2451 Код доступу: 699319  Тема: RETAIL 4.0 Як змінився споживач? Час: 11 лютого, 11:00 Спікер: Анастасія Панчук, кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри економіки підприємства та організації бізнесу ХНЕУ ім. С. Кузнеця
  • 15+ років вивчає маркетинг
  • 3+ роки викладає курс «Транзитивна економіка» в Університеті Фрідріх- Александр м. Нюрнберг, Німеччина
  • 5+ років консультує виконавців та приймає участь в організації заходів щодо презентацій практико-орієнтованих проектів, бізнес- планів та планів маркетингу
  • має сертифікати Warton Business School, Copenhagen Business School, University of Meryland
Ми рекомендуємо приєднатись, якщо Ви:
  • Власник або управляючий бізнесом
  • Починаючий або досвідчений маркетолог
  • Прагнете бути в тренді та розуміти як співпрацювати із споживачами
  • Зацікавлені у нових знаннях та прагнете розвитку!
Питання, які розглянемо:
  1. Як Індустрія 4.0 вплинула на маркетинг та ритейл 2. Результати досліджень щодо:
  • Зміни каналів здійснення купівлі товарів за категоріями
  • Намірів купівлі за категоріями товарів
  • Структури витрат українців у 2020 році
  • Чинників, за якими виникає почуття невпевненості споживачів
  1. Ключові чинники набуття та втрати лояльності споживачів в ритейлі 4. Елементи, що формують споживчу цінність в ритейлі 5. Комплексний підхід до управління лояльністю споживачів
Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39 Посилання на трансляцію: www.us02web.zoom.us/j/81860232660?pwd=N0hzY1dmSWlsZ282dG0zc0w4STg3QT09 Ідентифікатор конференції: 818 6023 2660 Код доступу: 059825
Архів новин