Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Майстер клас "Give 5 to client"

Тема: Give 5 to client Час: 13  квітня, 16:00 - 17:00 Спікер: Катерина Бакало Катерина розповість що таке управління очікуваннями клієнтів (СЕМ) і навіщо це потрібно, як побудувати і поліпшити клієнтський досвід, як створюються програми лояльності і які при цьому труднощі. А також поділиться прикладами хороших / «поганих» програм лояльності. Посилання на захід: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NTRhOGExNDEtMDM5Ni00OWI5LWExM2EtMTAwZTc3MmMwZTRj%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%222e6d46d0-bb9e-4654-9eca-cc76d7302b47%22%2c%22Oid%22%3a%22e9cb14b3-601c-414E-8d46-89636729bb53%22%7d
Архів анонсів